تولید محتوا به زبان انگلیسی

تولید محتوا به زبان انگلیسی؛ ویترین برند شما در دیگر کشورها

روشی که می‌تواند به سئوی سایت و دیده‌شدن آن کمک کند تولید محتوا به زبان انگلیسی است. مقاله‌ای که به زبان انگلیسی نوشته شود به‌عنوان یک محتوای بین‌المللی شناخته شده و ویترین برند شما در دیگر کشورها به‌حساب می‌آید. به‌طور مثال، اگر مقالات سایت بررسی خودرو را به زبان انگلیسی نگارش کنید، محتوای شما در‎ میان نتایج انگلیسی‌ نیز نمایش داده می‌شوند.

توجه داشته باشید که اکثرا دقیق‌ترین اطلاعات و بهترین مشخصات متعلق به وب‌سایت‌های انگلیسی هستند. اگر می‌خواهید به‌شکلی عالی سئوی سایت را پیش ببرید، می‌توانید از محتوا انگلیسی کمک بگیرید. توصیه می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید تا با بهترین نکات برای این کار آشنا شوید.

دلایل تولید محتوا به زبان انگلیسی

سوالی که شاید در ذهن شما هم ایجاد شده باشد این است که چرا به محتوای انگلیسی‌ نیاز داریم. در پاسخ باید گفت که تولید محتوا به زبان انگلیسی شما را وارد بازارهای بین‌المللی می‌کند. تا به امروز هر چه درزمینه سئو و نگارش مقاله فعالیت کردید همه در یک بخش محدود به نام کشور ایران و محتواهای فارسی‌زبان بودند.

 اما درصورت‌ نوشتن یک مقاله انگلیسی، کاربرانی که محتوای شما را مطالعه می‌کنند چندین برابر خواهند شد. این امر ترافیک سایت شما را بیشتر کرده و پیشرفت آن را راحت‌تر می‌کند. همچنین این‌گونه گوگل سایت شما را ارزشمند تشخیص داده و امتیاز خوبی به آن می‌دهد.

آیا برای نگارش مقاله انگلیسی به مدرک زبان نیاز داریم؟

تولید محتوا به زبان انگلیسی

سوالی که بسیاری از علاقه‌مندان به تولید محتوا به زبان انگلیسی از ما می‌پرسند این است که آیا برای نوشتن یک مقاله انگلیسی‌ به مدرک زبان حرفه‌ای نیاز داریم یا خیر؟ در جواب این سوال باید گفت که خیر! برای نوشتن محتوای انگلیسی‌ نیازمند داشتن مدارکی مانند آیلتس یا تافل نیستید.

 شما می‌خواهید یک محتوای روان تولید کنید که هر‌کسی با هر دانشی از زبان انگلیسی توانایی مطالعه آن را داشته باشد. تنها نکته‌ای که باید در این مسیر رعایت کنید این است که به گرامر متن توجه کرده و دایره لغات خود را گسترده‌تر کنید.

رقابت در میان محتواهای بین‌المللی؛ مهم‌ ترین چالش محتوای انگلیسی

اگر می‌خواهید نسبت به تولید محتوا به زبان انگلیسی اقدام کنید باید این نکته را بدانید که در‌حال قدم‌گذاشتن در یک عرصه و رقابت سرسخت هستید. زمانی که محتوایی را برای سایت‌های فارسی‌زبان می‌نویسید، تنها مخاطبان ایرانی آن را مطالعه می‌کنند.

اما محتوای انگلیسی به‌دلیل نوشته شدن به زبان بین‌المللی، مخاطبان بسیار گسترده‌تری دارد. ازطرف‌دیگر هر موضوعی که برای تولید محتوا پیدا کنید، تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها محتوای باکیفیت و فوق‌العاده‌ای را برای آن نوشته اند که می‌توانند الگوهای خوبی برای شما به‌حساب بیایند.

به همین دلیل باید زمان تولید چنین محتوایی بیشترین تجربه و تخصص را به‌خرج دهید تا تمامی نقص‌ها و کمبودهایی که در دیگر مقالات وجود دارد را بررسی کنید. در غیر این صورت پیشرفت شما میان نتایج انگلیسی‌ ممکن نخواهد بود.

هنگام نگارش محتوا به زبان انگلیسی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تولید محتوا به زبان انگلیسی

نکات بسیار مهم و ضروری وجود دارند که باید در تولید محتوا به زبان انگلیسی به آن‌ها توجهی ویژه داشته باشید. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از لغات رسمی

نکته‌ای مهم که شما را در تولید محتوا به زبان انگلیسی یا حتی تولید محتوای متنی برای سایت های خارجی کمک می‌کند استفاده از لغات رسمی و فرمال است. منظور ما از لغات رسمی افعالی هستند که محاوره‌ای نبوده و در کتاب‌ها یا گفتگوهای رسمی استفاده می‌شوند. توجه داشته باشید که گفتگوی رسمی با گفتگوی اداری متفاوت است.

در لحن اداری و حرفه‌ای لغات بسیار سختی استفاده می‌شود که برای تسلط بر آن‌ها نیازمند دریافت مدارک زبان انگلیسی هستید. پیشنهادی که برای شما داریم این است که مقالات انگلیسی‌ را مطالعه کرده و نمونه افعال و لغاتی که در این مقالات استفاده شده‌اند را به‌خاطر بسپارید.

عدم استفاده از اصطلاحات فرهنگی خاص

اشتباهی که بسیاری از افراد در تولید محتوا به زبان انگلیسی دچار آن می‌شوند این است که از اصطلاحات فرهنگی خاصی در محتوای خود استفاده می‌کنند. باید به این نکته توجه داشته باشید، مقاله‌ای که به زبان انگلیسی نگارش می‌شود افرادی آن را مطالعه می‌کنند که از کشورها و فرهنگ‌های گوناگونی آمده‌اند.

 به‌طور مثال، اگر از یک ضرب‌المثل ایرانی ترجمه‌شده در محتوای خود استفاده کنید، کاربر به‌احتمال زیاد آن را متوجه نشده و درک مقاله برایش سخت می‌شود. پس تا جایی که ممکن است جملات ساده و روانی که هر‌کسی قابلیت درک آن‌ها را دارد در متن استفاده کنید.

واردکردن دقیق‌ترین اطلاعات

مهم‌ترین نکته و عاملی که شما را در تولید محتوا به زبان انگلیسی کمک می‌کند واردکردن اطلاعات دقیق است. درصورتی‌که مقاله نوشته‌شده توسط شما بار اطلاعاتی زیادی نداشته باشد، کاربر به‌سرعت از آن خارج شده و محتوای بعدی را مطالعه می‌کند.

نمونه‌های بسیار زیادی از محتواها وجود دارند که موضوع را دقیق و تخصصی بررسی کرده‌اند. پس برای این‌که از این رقابت جا نمانده و خود را به‌راحتی میان نتایج بالا بکشید، سعی کنید به موضوعات نگاهی دقیق‌تر بیندازید.

تولید محتوا به زبان انگلیسی

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌ها برای بهینه‌ سازی سئوی سایت، تولید محتوا به زبان انگلیسی است. می‌توانید به‌عنوان یک کارشناس تولید محتوا یا یک سئوکار مقالاتی را به زبان انگلیسی نگارش کرده و آن‌ها را منتشر کنید. پس‌از انتشار، این مقاله در میان نتایج بین‌المللی قرار گرفته و مخاطب‌های بسیار گسترده‌ای را به خود جذب می‌کند.

البته جذب مخاطب تا زمانی که نکات را رعایت نکنید موجب بهبود سئو نمی‌شود. نکات بسیار مهمی که برای نگارش مقاله به زبان انگلیسی وجود دارد را باهم بررسی کردیم. با مطالعه این نکات می‌توانید به‌راحتی محتوای انگلیسی خود را میان نتایج برتر گوگل مشاهده کنید.

سوالات متداول

چرا باید محتوای انگلیسی تولید کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که محتوای انگلیسی مخاطب‌های بسیار گسترده‌تری را پوشش می‌دهد؛ به‌طور مثال، زمانی که یک سریال انگلیسی‌ منتشر می‌شود، بینندگان این سریال نسبت به بهترین سریال ایرانی نیز بیشتر خواهد بود.

کاربردهای محتوای زبان انگلیسی کدام‌اند؟

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که محتوا زبان انگلیسی به شما ارائه می‌دهد جذب مخاطبان مختلف و افزایش ترافیک سایت است. البته باید محتوای شما کیفیتی بالا داشته باشد تا کاربر از آن راضی باشد.

کدام نکته در تولید محتوا به زبان انگلیسی بیشترین اهمیت را دارد؟

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در تولید محتوا به زبان انگلیسی به آن توجه کنید استفاده از لغت‌های رسمی و فرمال است. لغت‌هایی که در گفتگوهای معمولی استفاده می‌شود برای این محتوا بهترین انتخاب هستند.

نوشته‌های مرتبط