افزایش ورودی گوگل به چه شکل است؟

افزایش ورودی گوگل به چه شکل است؟

اگر برای کسب‌وکار خود سایتی را راه‌اندازی کرده‌اید و خواستار پیشرفت آن هستید، باید به فکر افزایش ورودی گوگل باشید. درصورتی‌که سایت شما توسط گوگل ایندکس‌ شود و در میان نتایج جستجو قرار بگیرد، این امکان به کاربران داده می‌شود تا با  کلیک‌کردن روی سایت وارد آن شوند.

هرچه میزان ورودی سایت بیشتر باشد، سئوی آن تقویت‌ شده و در نتایج بهتری قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید با روش‌های مهم و بهینه جهت افزایش ورودی سایت آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب آموزشی ما را همراهی کنید.

چرا باید ورودی گوگل را افزایش دهیم؟

سوالی که دراین‌رابطه پیش می‌آید این است که اصلا چرا باید به افزایش ورودی گوگل توجه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با افزایش ورودی و بازدید سایت شما، گوگل آن را یک منبع معتبر و محبوب تشخیص می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود تا الگوریتم‌های گوگل شما را در میان نتایج بالاتر قرار دهند.

افزایش ورودی گوگل به چه شکل است؟

روش‌های افزایش ورودی گوگل

باید گفت که روش‌های مختلفی برای افزایش ورودی سایت وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها ورودی ‌سایت خود را بیشتر کنید. از مهم‌ترین و مؤثرترین روش‌هایی که برای افزایش ورودی سایت وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید محتوای یونیک به‌صورت آموزشی یا بلاگ

شاید برایتان سوال شود که تولید محتوا چیست و چه اهمیتی دارد؟ در جواب این سوال باید گفت یکی از بهترین روش‌هایی که به شما در افزایش ورودی سایت‌تان کمک خواهد کرد، تولید محتوای یونیک و باکیفیت است. یک محتوای یونیک این قابلیت را دارد که مخاطبان و کاربران زیادی را جذب سایت کند.

ازطرف‌دیگر اگر موضوع آن، آموزشی و کاربردی باشد، پتانسیل جذب بازدید بیشتری را حتی در شبکه‌های اجتماعی خواهد داشت. برای این کار بهتر است سفارش تولید محتوا یونیک و باکیفیت خود را همین حالا ثبت کنید.

تبلیغات در گوگل

روش دیگری که با بهره‌گیری از آن، افزایش ورودی گوگل ممکن می‌شود، تبلیغات در گوگل است. شاید تابه‌حال به سایت‌هایی که از این قابلیت استفاده کرده‌اند برخورده باشید. برای افراد توسط گوگل این امکان فراهم شده است تا با پرداخت هزینه‌، سایت خود را به‌صورت تبلیغاتی در یک بازه زمانی مشخص در نتایج برتر قرار دهند.

برای این کار باید به Google Ads مراجعه کرده و پلن‌های مد نظر را بررسی کنید. توجه داشته باشید که اول بودن سایت شما موقت بوده و در کنار آدرس آن نیز نشانه Ad نمایش داده می‌شود. بااین‌حال باز هم این کار تأثیر خوبی در ورودی سایت و افزایش فروش خواهد داشت.

افزایش ورودی گوگل به چه شکل است؟

لینک دادن در شبکه‌های اجتماعی

درصورتی‌که به‌دنبال افزایش ورودی سایت خود هستید، باید لینک دادن به شبکه‌های اجتماعی را نیز جدی بگیرید. همان‌طور که می‌دانید، بک‌لینک از مؤثرترین روش‌هایی است که در سئوی خارجی تأثیر زیادی دارد. شما می‌توانید برای این کار در پست‌‌ها و کپشن‌های شبکه‌های اجتماعی لینک سایت خود را قرار دهید. به‌طور مثال، این قابلیت را دارید که با پرداخت هزینه‌ای به اینفلوئنسرها یا پیج‌های معروف، لینک را در استوری یا پست‌هایشان قرار دهید. به این صورت افراد زیادی وارد سایت شما خواهند شد.

آیا خرید بازدید سایت امکان‌پذیر است؟

سوالی که بسیاری از افراد دررابطه‌با افزایش ورودی سایت پرسیده‌اند این است که آیا خرید ورودی گوگل و افزایش ترافیک سایت ازطریق واسط ممکن است یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که سایت‌ها و گروه‌های مختلفی هستند که در قبال دریافت هزینه‌ای، بازدید و ترافیک سایت شما را بیشتر می‌کنند.

این موضوع بدین دلیل است که این سایت‌ها لینک محتوا یا سایت شما را به ربات‌هایی می‌دهند که به‌طور مداوم وارد آن‌ها می‌شود. این کار ازنظر گوگل غیرقانونی بوده و به‌سرعت شناسایی می‌شود. پس‌از شناسایی نیز سایت شما جریمه ‌شده و امکان حذف آن از نتایج نیز وجود دارد. به همین دلیل تنها روش مناسب برای افزایش ورودی سایت، تولید یک محتوای یونیک و باکیفیت به کمک شرکت‌های حرفه‌ای است.

چه محتوایی باعث افزایش ورودی سایت می‌شود؟

اگر به‌دنبال این هستید که ازطریق تولید محتوای باکیفیت موجب افزایش ورودی گوگل شوید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. با لحاظ کردن برخی ویژگی‌ها در محتوای خود، کیفیت آن افزایش ‌یافته و ورودی بیشتری دریافت می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های یک محتوای سئو‌شده عبارت‌اند از:

ساختار محتوایی سئو شده و یونیک

مهم‌ترین ویژگی که در یک محتوای جذاب وجود دارد، ساختار سئوشده است. همان‌طور که می‌دانید گوگل به سئوی محتوا اهمیت زیادی داده و درصورتی‌که به نکات آن توجه کرده باشید، به‌راحتی توانایی جذب بازدیدهای زیاد از‌این‌طریق را خواهید داشت. نیم فاصله و داشتن ساختار نوشتاری منظم از مهم‌ترین ویژگی های یک محتوای باکیفیت است.

باید به این موضوع هم توجه کنید که حتما محتوای شما یونیک باشد. محتواهایی که حتی چندین جمله آن‌ها نیز کپی شده است، ازنظر گوگل بی‌کیفیت شناخته‌ شده و در نتایج، انتهای صفحه قرار می‌گیرند. پس به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

استفاده از تصاویر جذاب

راه‌کاری که موجب افزایش ورودی گوگل می‌شود، بهره‌گیری از تصاویر جذاب در محتوا است. درصورتی‌که محتوای شما تصاویر و رسانه‌های جذاب، باکیفیت، مرتبط و همچنین کم‌حجم داشته باشد، کاربر جذب آن شده و UX آن نیز بهبود پیدا می‌کند.

به همین دلیل بهتر است از سایت‌هایی مانند Unsplash و Freepik تصاویر مورد نیاز خود را دانلود کنید. پس‌از دانلودکردن این تصاویر، کافی‌است با جستجوی عبارت Image Compressor در گوگل و واردشدن به لینک‌های ابتدایی، حجم تصاویر خود را کاهش دهید تا موجب کاهش سرعت سایت و نتیجه منفی در سئوی آن نشوند.

نگارش محتوا در حوزه موضوعات محبوب و داغ

آخرین نکته‌ای که باید برای نگارش یک محتوای جذاب در نظر بگیرید، انتخاب یک موضوع داغ و محبوب است. برای این کار می‌توانید از ابزارهای گوگل استفاده کنید. Google Trend براساس موقعیت جغرافیایی و کلمات کلیدی سایت شما، موضوعاتی که بیشترین جذابیت را برای کاربران دارند نمایش می‌دهد. تنها کافی‌است از این موضوعات برای تولید محتوای خود استفاده کنید.

افزایش ورودی گوگل به چه شکل است؟

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال افزایش فروش و افزایش ورودی گوگل هستید، باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. روش‌های گوناگونی برای افزایش بازدید از محتوا و سایت وجود دارد. یکی از بهترین آن‌ها سفارش تولید محتوا به شرکت‌های حرفه‌ای است.

اگر می‌خواهید نگارش مقالات و محتواهای سایت خود را به یک تیم حرفه‌ای و باتجربه بسپارید، اصل مطلب برای شما بهترین انتخاب است. ما در اصل مطلب از بهترین نویسنده‌ها برای تولید محتوای متنی یونیک و رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنیم و تجربه همکاری با برترین برندها را در رزومه کاری خود داریم. برای این کار تنها کافی‌است وارد پنل ثبت سفارش اصل مطلب شده و نسبت به نیازتان سفارش خود را انجام دهید.

نوشته‌های مرتبط